27 December 2014

Doua carticele de Craciun

Am prins prin noiembrie, din pura intamplare, doua carticele de Craciun la Antic ExLibris. M-am bucurat tare mult, le stiam de anul trecut cand am facut cateva cadou. Si, cum nu tinusem si pentru noi cate un exemplar, le-am cumparat imediat ce le-am vazut.

Sunt de la Igloo Books, o editura pe care o urmaresc la Antic ExLibris, pentru ca scoate carti foarte foarte frumoase.

Cele doua volume au cate 32 de pagini, dintre care 2 cu stickere, 2 de carton cu ceva de construit, 2 cu un mini board-game pe teme craciunistice, restul cu diverse activitati. Sper ca imaginile de mai jos va vor ajuta sa va faceti o idee mai clara.



Cateva din activitati sunt pentru copilasi mai mari deci, daca printr-o minune cartile scapa nevatamate din mana cotropitorilor, le putem folosi si in anii urmatori.

Am construiti dintr-una din carti sania lui Mos Craciun, care a rezistat eroic vreo cateva zile.


In cealalta era o casuta, care nici nu a apucat sa prinda finalul constructiei, pentru ca s-a sfarsit prematur in maini pufoase de Sofie.

Fiecare volum a costat 5 lei. Daca va impiedicati cumva de ele prin toamna viitoare, nu ezitati :)

2 comments:

  1. Foarte frumoase...recomand Antic Exlibris cu toata inima si cu tot portofelul :))))))

    ReplyDelete